2013. november 21., csütörtök

Calangute beach

A szálláson reggeliztünk, aztán a falu főutcáján bementünk az első "Ayurvedic wellness center"-be, masszázsra. A cél elsősorban az volt, hogy Sanyi lábára tegyenek valamit. Úgyhogy ő kapott gyógyfüves-olajos pakolást (ami még holnapig rajta lesz, így ma nem tudott fürdeni), közben én meg teljes testmasszázst :) Nagyon jó volt, azt leszámítva, hogy a hajamat is bemasszírozta olajjal, és egész nap az olajban tocsogtam :D
Aztán busszal elindultunk Calangute városba. Így hosszabb volt az út, de cserébe pontosan nyolcad annyiba került, mintha taxival (értsd: egy motorra hárman felnyomorodunk) mentünk volna. Itt megkerestük a kiszemelt utazási irodát, ahol befizettünk vasárnapra egy egész napos programra, akkor látogatjuk meg a nagy vízesést.
Innen már csak a tengerpartra sétáltunk le, ahol a nap további részét strandolással töltöttük. A hullámok óriásiak, nem lehet úszni, de a víz isteni, langyos, de nem meleg, szóval hűsítő hatású :)

Egyelőre főleg oroszokkal és angolokkal találkoztunk. De inkább oroszokkal. Annyian vannak itt mint a kínaiak :) De tényleg. Minden oroszul is ki van írva, mint pl. abban az étteremben ahol épp vacsorázunk (és van ingyen wifi).

Rendeltünk helyi édességet, nem tudjuk mit, míg ettük sem jöttünk rá (és az orosz szövegből sem), de finom volt :)

1. Az italokról is kérünk némi információt!
    A vacsora képen egy gusztusos kotél meg egy (vélhetően) sörös üveg is látható...
    Apu

2. Végre tengerpart! ;) Remélem kigyógyultál gyorsan a fosás-hányásból! Ha a piacon láttok valami szép ékszert, gondoljatok rám. ;) Mire hazajöttök itt tél lesz, szóval gyűjtsetek be sok napot!