2013. november 20., szerda

Megérkeztünk Goára

4 órát ültünk az állomáson, mivel csak este 11-kor indult a vonat. Közben meglátogattunk egy kávézót, hogy elüssük az időt – na ezt nem kellett volna. Nagyon puccos és drága hely volt, és tisztának tűnt – mégis olyan fosás-hányás jött ki rajtam, hogy teljesen legyengültem. Mindez a vonaton, ahol – az egyébként legkényelmesebb – 3. emeleti fekvőhelyeket kaptuk. Így estére már kezdek jobban lenni. Sanyi a térdét amortizálta le, mert rosszul szállt le az ágyról – úgyhogy neki keresünk itt a faluban masszőrt, ami minden sarkon van, hogy helyrerakja a lábát.

A lényeg, hogy megérkeztünk Goára. Anjuna várost néztem ki mint észak Goa 1. szálláshelye. Az útikönyv ajánlotta legolcsóbb szálláshelyre kopogtattunk be. Sanyi kicsit tartott tőle hogy az milyen színvonalú lesz – de megnyugodott amikor meglátta. Szép nagy, tiszta szobánk van, saját fürdővel, verandával. És harmad annyiba kerül mint a mumbaii szálloda.

Egy kis pihenés után lesétáltunk a tengerpartra, ami kb. 300 méterre van. Itt sziklás a part, de 10 perc sétára már homokos. Óriási hullámok voltak, nem sokan fürödtek. Inkább tengett-lengett a hihetetlen mennyiségű, hippi külsejű turista. Egy étteremben a személyzeten kívül nem is láttunk indiait. A part végig tele van bárokkal, éttermekkel, mindegyikből szól a zene. Épp live-act volt, egy pasi gitározott, gépi alapra. Egyik este megyünk majd partyzni :D

Homárt és egyéb rákot ebédeltünk, isteni finom volt :)

Itt van a nevezetes szerdai piac, ahol mindent lehet kapni. Mi is benéztünk, sajnos annyira nem voltam jól hogy órákat töltsünk itt el, úgyhogy majd később fogunk bevásárolni. Bár, már 1-1 pólót/szoknyát ránk tukmáltak :)

A szállásra kénytelenek voltunk visszasétálni, mert szemtelenül magas árat kértek a taxiért. Rengeteg itt az orosz, valószínűsítjük, hogy ők gondolkodás nélkül kifizetik amit mondanak nekik.

Holnapra strandolás a terv, és egy helyi utazási iroda meglátogatása, néhány programot kinéztünk náluk, azokra szeretnénk befizetni. A Dudshagar vízesést szeretnénk majd meglátogatni. Esetleg még hajózásra is mennénk. Aztán fél napos városnézés – fél napos strandolás a további terv :)