2013. november 25., hétfő

Megérkeztünk Palolemre

Ma nem sok minden történt, mégis fárasztó napunk volt. Reggel kicsekkoltunk Anjunán a szállásról, és 2 járattal (átszállással Mapusa városban) elbuszoztunk Thivim vasútállomásra. Innen terveztük továbbmenni délre. Csakhogy kiderült, hogy a következő vonat, ami félútig visz, du. 1-kor jön, és fél 1-kor vehetünk rá jegyet. Fél 1-kor meg az derült ki, hogy legalább 1 órát késik a vonat...

Úgyhogy visszataxiztunk Mapusaba, ahonnan 4 buszjárattal nagy nehezen eljutottunk Canacona városba. Itt van a Palolemhez legközelebbi vasútállomás, ahonnan tervezünk visszautazni Mumbaiba. Nem volt egyszerű az eldugott vasútállomást megtalálni, ahol közölték, hogy a kért időpontra minden vonatjegy elkelt. Itt már igencsak idegesek voltunk, és inkább nekiálltunk szállást keresni.
Mindenképpen olyan bungalót akartunk, ami tengerre néz, és közvetlen tengerparti. Nem egyszerű ilyet találni, mert foglaltak. De sikerült, ki is alkudtunk egy nagyon jó árat. Igaz, hogy egy kenu-szörf kölcsönző fölött vagyunk, de a legtöbb bungaló bár fölé épült, és ez legalább csendes tevékenységet végez :) Mellettünk van ugyan egy elég nagy étterem, de szerencsére tenger morajlása elnyomja a zajokat :)
Pár kép a bungalóról, a kilátás a teraszról, a tengerpart, stb. :D

Este bementünk a főutcára vacsizni. Betértünk egy utazási irodába, ahova holnap reggel 10-re megyünk vissza, megnézik nekünk van-e vonatjegy, ha nincs, akkor alvós busszal fogunk utazni.

1. Nem kell idegeskedni!
    Jó az idő, a képek alapján a "villa negra" is szuper, látnivaló van bőven. Hát istemem a vonat nem mindig....
    Ma fehérek voltak a bokrok a Bartha utcában, a kocsikon volt pár centi hó, végül persze elolvadt s latyak lett belőle, de azért mégsem Goa és monszun!